Найбільш очевидною причиною використання режиму рециркуляції є блокування потоку зовнішнього повітря, щоб запобігти потраплянню в салон пилу або неприємних запахів. Достатньо хоча б раз проїхати за автомобілем, з вихлопної труби якого валить чорний дим, щоб переконати себе використовувати рециркуляцію. Однак зазначений режим необхідно увімкнути до того, як неприємний запах потрапить у систему вентиляції. Якщо це вже сталося, рециркуляція тільки погіршить ситуацію, оскільки забруднене повітря буде постійно «крутитися» всередині салону.
Ще одна приємна особливість – режим рециркуляції дозволяє прискорити процес охолодження салону влітку, а взимку, активувавши його з увімкненим опаленням, можна скоротити час, необхідний для обігріву салону автомобіля.
Хоча внутрішня циркуляція може здатися хорошим способом ізолювати себе від сторонніх запахів, існують певні обмеження для використання цього режиму. При вимкненому кондиціонері та в автомобілях без цієї зручності тривала робота системи вентиляції в режимі рециркуляції може призвести до запотівання переднього та бічних вікон. Крім того, відсутність надходження кисню ззовні може погіршити якість повітря в салоні, ускладнити концентрацію уваги, викликати втому та сонливість.
Вікна можуть запотіти навіть в автомобілях з кондиціонером. Це пов’язано з інерційністю системи вентиляції. Але оскільки кондиціонер осушує повітря, пара має зникнути з вікон після того, як ви його увімкнете. Якщо цього не сталося, це може бути сигналом для перевірки стану салонного фільтра. Також варто пам’ятати, що занадто довга робота кондиціонера в режимі рециркуляції повітря може призвести до надмірного висихання повітря в салоні.