Компанія зазначає, що існує декілька різновидів синтетичного палива (HVO, CARE diesel, NEXTBTL), яке використовує як основу відпрацьовану кулінарну олію, тирсу, інші відходи, що пройшли перероблювання. Таке паливо через десять років може становити 20–30% європейського ринку пального для автотранспорту.
Крім того, Volkswagen розраховує на появу масового палива типу PtL (Power-to-Liquid), тобто синтезованого з води та вуглекислого газу з використанням електроенергії, взятої з відновлюваних джерел. Поряд з електромобільним напрямом, синтетичне паливо має допомогти Volkswagen знизити до 2030 року викиди в Європі в розрахунку на один автомобіль на 40% (у порівнянні з 2018 роком), а до 2050-го повністю перетворитися на вуглецево-нейтральну компанію.