Новини

Тест-драйв нового Kia Sportage. Чи готовий він порвати конкурентів?

Це найочікуваніша модель 2022 року в Україні – немає в тому жодних сумнівів. Як, мабуть, ніхто не сумнівається, що Kia Sportage наступного покоління – це новий бестселер корейської марки не лише в нашій країні, але в усьому світі. Ми вже знаємо, коли він до нас приїде, з якою силовою установкою та скільки коштуватиме. Але про це згодом, а спочатку розкажемо, яке враження від автомобіля склалося у нас після першої поїздки європейськими дорогами за кермом нового Kia Sportage в найдорожчій версії GT Line.

Новий Sportage має довжину 4515 мм, тобто він на 30 мм довший за свого попередника. Але важлива навіть не ця цифра, а те, як сміливо та сучасно автомобіль виглядає. Він, якщо дозволите, успадкував цю сміливість в дизайні у свого близького родича Tucson якій змінив генерацію торік і вже має непоганий попит в Україні. Хоча вони зовсім не схожі один на одного. Який більше сподобається покупцю – питання відкрите, але у Sportage є певна фора завдяки мегапопулярності тепер вже минулого покоління. Крім того, у нього є дуже ефектна головна оптика, приваблива корма та досить консервативний профіль. Дуже непогане поєднання.

В салоні ще краще

Потрапивши в салон нового Kia Sportage, відчувається більше простору, ніж у попередника. Є достатньо місця для ніг і голови як для першого, так і для другого ряду сидінь. Лише високі люди на задньому дивані можуть відчути певну близькість стелі, але й це вирішується за допомогою можливості змінити кут нахилу спинки дивану, якщо така опція передбачена комплектацією.

Точно стане приємною новиною те, що багажник у порівнянні з попереднім поколінням значно виріс. Насправді його об’єм може варіюватися залежно від того, гібрид це або ні, та, якщо гібрид, то який самий, але для нашого ринку можна говорити про об’єм у 591 літр. Це дуже й дуже непоганий показник для кросовера С-класу. А ось на повноцінне запасне колесо розраховувати не варто, в кращому випадку – «докатка».

Помітно, що дизайн інтер’єру нового Kia Sportage мав для творців автомобіля далеко не останнє значення. Футуристичним його назвати, мабуть, не можна, а от сучасним і трендовим – так! Він буде явно біднішим у базових версіях для України, але той, хто витратиться на максимальні комплектації, отримає, відповідно, максимум задоволення від користування двома великими дисплеями (панель приладів та мультимедіа), об’єднаними в єдиний, злегка вигнутий корпус, як в автомобілях преміумкласу. Все повністю налаштовується, змінюються теми (їх чотири), при цьому система працює швидко та логічно. Японським автовиробникам треба повчитися цьому у корейців.
Під монітором мультимедійної системи є ще одна сенсорна панель, на якій, серед іншого, є кнопки для швидкого вибору налаштувань кондиціонера, навігації або радіо. Якщо треба, регулятор гучності радіо стає ручкою налаштування температури. Одним дотиком. Це дуже зручно!

Висновок та інсайди

Виходить, що новий Kia Sportage поки особливо нема за що критикувати. Він значно виріс у порівнянні зі своїм попередником, покращення відчуваються майже з усіх боків. Але версія для України може певною мірою відрізнятися від європейської, тому з остаточними висновками щодо їздових можливостей треба почекати. Зовсім трошки – новий майбутній бестселер має з’явитися в українських салонах Kia вже в лютому-березні 2022 року. Спочатку нам запропонують передньоприводну модифікацію з бензиновим мотором 2.0 та 6-ступеневим «автоматом». Потім пропозиція стане ширшою, але доля гібридів поки невідома.
Тепер найголовніше – за неофіційною інформацією новий Kia Sportage буде коштувати в Україні від 22 000 євро, тобто трохи дорожче нинішнього Sportage, але зіставно з новим Hyundai Tucson.