Для заправки машин Bentley використовує зелений дизель Green D+, що належить до категорії гідрованих рослинних олій (HVO). Паливо синтезоване фірмами Power Electrics та Green Biofuels, до його складу входить лише відновлювана сировина. Синтетичний дизель нечутливий до низьких температур, довго зберігається і має більше цетанове число (понад 70 замість 45-48). А ще відрізняється низьким рівнем шкідливих викидів: на 35% менше оксидів азоту (NOx) та на 85 – твердих частинок.
За рік Bentley зменшила викиди CO₂ від транспорту на 86%, або на 233 тонни. Щоб досягти такого ж результату, довелося б, наприклад, висадити 23 291 дерево.
Тим часом британці не хочуть обмежувати використання біопалива одним лише комтрансом. Компанія вже випробувала синтетичний бензин 98RON Renewable Racing Fuel в умовах перегонів «Пайкс-Пік», а «цивільну» суміш від Coryton Advanced Fuels – на дорогах Ісландії. Остання повністю синтезована з сільськогосподарських відходів (у випадку з Bentley – соломи) та знижує викиди вуглекислоти приблизно на 45%.
У планах Bentley до 2030 року стати вуглецево-нейтральною компанією (враховуються викиди на всьому ланцюжку – від виробництва до утилізації) і перейти на випуск лише електромобілів. Електрику для них теж пропонується брати з відновлюваних джерел. Частково ця стратегія вже реалізується у Крю, де встановлено 30 000 сонячних панелей потужністю 7,7 мегавата. Від них заряджаються понад 250 навантажувачів, а також живляться тягові лебідки.